Online voedingsadvies (nieuw!)

Zodat je ook op afstand voorzien kan worden van een optimaal programma

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent euismod quis ipsum vel sodales. Maecenas bibendum tellus in aliquet molestie. Integer augue massa, feugiat ac quam sed, iaculis accumsan justo.

OP MAAT

Jouw voedingsschema is opgesteld op het aantal calorieën waarvan wij berekenden dat je het effectiefste resultaat mee zal boeken. Deze komen overeen met jouw gekozen doel uit het intakeformulier. 

 

In het schema wordt een specifieke hoeveelheid van ieder product weergegeven. Vb. 250g yoghurt. Als we GEEN hoeveelheid hierbij zouden plaatsen, dan zou je 400g yoghurt kunnen eten. Hierdoor stijgt het dagelijkse aantal calorieën, met als gevolg dat je vetverlies vertraagd (of stopgezet) wordt.

MET PRODUCTKEUZE

Een voedingsprogramma kan top zijn, maar als je iedere dag dezelfde maaltijden moet eten dan ga je dit eetpatroon niet lang volhouden. Vandaar dat we een keuzelijst per categorie gemaakt hebben, afgestemd op jouw dagelijkse calorieën. Deze wordt zichtbaar door op de ‘dropdown’ (het pijltje) te klikken. Dit ziet er als volgt uit voor eiwitten (zie screenshots).


Deze producten bevatten allemaal grofweg hetzelfde aantal calorieën. Jij kiest je product uit de lijst per onderdeel, en wij stemmen de hoeveelheid af op je dagelijks doel. Zo staat 150g kabeljauw bijvoorbeeld gelijk aan 100g tonijnsteak of 125g zeebaars.

voedingsprogramma van Dilorenzo Personaltraining met productkeuze per onderdeel

HANDLEIDING MET ONDERBOUWDE INFORMATIE

Omdat het belangrijk is dat je je focus blijft leggen op de juiste klemtonen starten we in hoofdstuk 1 met een samenvatting van correcte informatie over voeding. Dit vormt de basis van je voedingsprogramma. Je zal steeds de mogelijkheid hebben om per onderdeel meteen te scrollen naar de samenvatting. Zodoende kan je er voor kiezen om op een later tijdstip de gedetailleerde en uitgebreide toelichting  door te nemen.

 

In Hoofdstuk 2 wordt het gebruik van je voedingsprogramma uitvoerig uitgelegd. Tenslotte, vormen Hoofdstuk 3 en 4 handige aanvullingen die in bepaalde omstandigheden van toepassing zijn.

 

Doorheen dit document zal je meerdere hyperlinks tegenkomen. Door hierop te klikken, wordt je doorverwezen naar een website of wetenschappelijk artikel, die de claim onderbouwt.

MAALTIJDVOORBEELDEN

Onder dit tabblad van je programma kan je een aantal ideeën opdoen voor je maaltijden. De hoeveelheden van de producten komen overeen met die van je voedingsprogramma.


We houden hierbij rekening met jouw favoriete producten en laten ruimte voor de nodige 'unhealthy snacks'. Deze producten zorgen ervoor dat vetverlies aangenaam blijft. Wanneer 90% van je dagelijkse voeding bestaat uit voedzame nutriënten, is het ok om de overige 10% te besteden aan de dingen die jij lekker vindt.

foto met 4 maaltijdvoorbeelden uit het online voedingsprogramma van Dilorenzo Personaltraining

GEWICHTSCALCULATORS

Lichaamsmetingen zijn van belang om een goed overzicht te krijgen van onze vooruitgang in fysiek. Je gewicht, omtrek en huidplooien zijn hiervoor de meest gebruikte meetmethodieken. Hierdoor kunnen we je een optimale ondersteuning aanbieden en je programma aanpassen indien nodig.


Omdat individuele wegingen in isolatie niets zeggen, houden we het gewicht bewust elke dag bij en kijken we daarbij naar trends. We kijken naar het weekgemiddelde, de afwijking van weekgemiddelden gedurende de maand en bij vrouwen, etc.


Klik hier voor enkele prestaties van klanten die het voedingsadvies bij ons volgden.

Work out